CHLOE ’13 OCHELARI DE SOARE

Campania Chloe  pentru ochelarii de soare Primavara/Vara ’13 : joviala, rafinata si feminina!
Fotomodelele Tilda Lindstam si Caroline Brash sunt cele care poarta cu mult sarm cel mai nou design al brandului, numit Agathea, creat din cele mai bune materiale de realizare a ochelarilor. Designul Agathea se remarca in mod deosebit prin forma lentilelor supradimensionata, cu rama transparenta, creat cu scopul de a completa rochiile pentru primavara/vara, in cele mai delicate culori de inghetata, volane si tesaturi de dantela. Lentilele in degrade de culoare crem sunt cele care adauga un mister ochilor, obtinand astfel un stil foarte interesant, inconfundabil de origine franceza!

Fotograful Glen Luchford a incercat sa recreeze o atmosfera relaxanta, de vara pentru aceasta campanie. Si datorita cadrului foarte confortabil si coafurilor foarte lejere ale fotomodelelor, fotografiile radiaza prin relaxare si luminozitate.

Ca element esential si aparte pentru aceasta campanie este ca brandul isi sarbatoreste si cea de-a 60 a aniversare in acest an. Iar daca va veti uita cu atentie la celelalte fotografii ale campaniei, veti observa inclusiv perne cu semnatura Chloe in forma de evantai, model de semnatura ce serveste ca tribut adus bogatei istorii a brandului.

Experienta in crearea colectilor de ochelari Chloe a atins de fapt un anumit standard de lux in toata aceasta perioada si acest lucru se poate observa din creatiile acestui an. Cel mai bun exemplu in acest sens este legendarul model de ochelari Erine, cu lentile rotunjite si decoratii metalice.