DIN SELECTIA DE OCHELARI NINA RICCI ’16

 

Campania de advertising ochelari Nina Ricci '15 - '16

Conceputa in 1932 de catre Maria Nielli si fiul sau Robert Ricci, casa de moda Nina Ricci este o marca franceza deja renumita si perceputa la nivel international ca pionier de haute couture, sub conducerea noului sau director artistic Guillaume Henry capatand o imagine mai profunda a luxului, elegantei naturale, feminitatii si senzualitatii. In mod particular cele mai potrivite produse prin care aceste sentimente sunt exprimate de catre orice companie in sfera design-ului sunt parfumurile si accesoriile, incluzand aici cadrele ramelor de ochelari. Si mai ales in cazul companiilor franceze  cu o vasta experienta in acest domeniu. Asadar era imposibil ca in cadrul parteneriatului cu De Rigo, Nina Ricci sa nu evolueze  si sa nu devina si mai recunoscuta pentru selectia de ochelari cu design elegant in accente feminine atemporale. Iar daca ne intrebati pe noi la ce ar merge accesorizata o rama de ochelari Nina Ricci v-am raspunde in mod clar: unui parfum conceput sub semnatura Nina Ricci, inaintea oricarei alte piese!

Colectia de ochelari Nina Ricci '15 - '16 (2)

Colectia de ochelari Nina Ricci '15 - '16 (3)

Colectia de ochelari Nina Ricci '15 - '16 (4)

Colectia de ochelari Nina Ricci '15 - '16 (5)

Colectia de ochelari Nina Ricci '15 - '16 (6)

Colectia de ochelari Nina Ricci '15 - '16

 

 Cea mai noua colectie de ochelari Nina Ricci in curand online: www.Optinova.ro